Acupuntura para a dor nas costas

Moitas son as persoas que algunha vez probaron a acupuntura para aliviar a súa dor nas costas, notando unha incrible melloría.

Poderíamos facer unha entrada de blog kilométrica falando das numerosas vantaxes que ten a acupuntura no noso día a día, así que, neste caso, citaremos os beneficios que podemos obter con ela para a dor das costas.

  • Alivio da dor mediante a estimulación dos nervios situados nos músculos coas agullas de acupuntura, liberando endorfinas.
  • Tratando o punto da dor das costas, aparte de calmar a dor como seu nome indica, estamos traballando distintas funcións enerxéticas do organismo, mellorando o seu equilibrio e atopando unha melloría integral.
  • Mellora da rixidez muscular e movilidade dos hombros, gracias ó aumento da microcirculación loca, polo que tamén resulta interesante en caso de algún golpe que esté a cursar con moratón. Aproveitamos para dicir que as agullas de acupuntura son indoloras.
  • Pode chegar a reducir a inflamación e mellora moito o resultado combinándose con outros tratamentos convencionais, por exemplo, a rehabilitación.

Ven probalo, agardámoste en Esencias de Vida.

 

Muchas son ya las personas que alguna vez han probado la acupuntura para aliviar su dolor de espalda, notando una increíble mejoría.

Podríamos hacer una entrada de blog kilométrica hablando de los numerosos beneficios que tiene la acupuntura en nuestro día a día, así que, en este caso, citaremos los beneficios que podemos obtener con ella para el dolor de espalda.

  • Alivio del dolor mediante la estimulación de los nervios situados en los músculos con las agujas de acupuntura, liberando endorfinas.
  • Tratando el punto de dolor de espalda, aparte de calmar el dolor como bien su nombre indica, estamos trabajando distintas funciones energéticas del organismo, mejorando su equilibrio y encontrando una mejoría integral.
  • Mejora de la rigidez muscular y movilidad de los hombros, gracias al aumento de la microcirculación local, por lo que también resulta interesante en caso de algún golpe que esté cursando con moratón. Aprovechamos para decir que las agujas de acupuntura son indoloras.
  • Puede llegar a reducir la inflamación y mejora mucho el resultado si se combina con otros tratamientos convencionales, por ejemplo, la rehabilitación.

Ven a probarlo, te esperamos en Esencias de Vida.