Becas solidarias na formación de Esencias de vida

O centro de Formación, Naturopatía e Coaching Esencias de Vida, ten un forte compromiso coa formación no ámbito das terapias alternativas e o coaching. Os nosos profesionais, un equipo humano innovador de marcado carácter solidario, distínguense pola súa labor coa igualdade de oportunidades e destacan pola súa implicación coa profesión e compromiso na formación de futuros profesionais.

É por isto que poñemos en marcha un programa de Becas e axudas ao estudio, enfocadas a aquelas persoas sen recursos económicos ou en situación de desemprego. Persoas que teñan inquietudes intelectuais, motivación pola aprendizaxe e o enriquecemento cultural e a ilusión por ampliar os seus horizontes persoais e profesionais. Queremos contribuir deste xeito ao progreso e benestar social.

Consulta as nosas Becas Solidarias para a Formación dirixida a persoas sen recursos, poderás beneficiarde até de un 50% de desconto en cada cuota. As persoas desempregadas poden beneficiarse dun 10%.

Para máis información sobre os requisitos podes chamar ao teléfono 886 130 549 ou podes pasarte polo noso centro en R/ Ecuador nº 26.

Agardámoste.

 

El centro de Formación, Naturopatía y Coaching  Esencias de Vida, tiene un fuerte compromiso con la formación en el ámbito de las terapias alternativas y el coaching. Nuestros profesionales, un equipo humano innovador y de marcado carácter solidario, se distinguen por su labor con la igualdad de oportunidades y destacan por su implicación con la profesión y compromiso en la formación de futuros profesionales.

Por ello ponemos en marcha un programa de Becas y ayudas al estudio, enfocadas a aquellas personas sin recursos económicos o en situación de desempleo,  personas que posean inquietudes intelectuales, motivación por el aprendizaje y el enriquecimiento cultural y la ilusión por ampliar sus horizontes personales y profesionales. Queremos contribuir así al progreso y el bienestar social.

Consulta nuestras Becas Solidarias para la Formación dirigida a personas sin recursos, podrás beneficiarte de hasta un 50% de descuento en cada cuota. Las personas desempleadas pueden beneficiarse de un 10%.

Para más información sobre los requisitos puedes llamar al teléfono 886 130 549 o puedes pasarte por nuestro centro en R/ Ecuador nº 26.

Te esperamos.